Audi foloseşte Facebook ca unealtă pentru viitoarele concepte de maşini

Posted by 4night | August 29, 2009 0
audi-r8-tuning

Audi R8. Sursă imagine: carblog.co.za

Din ce în ce mai multe firme ajung  să adopte strategii de încorporare a mediilor sociale din internet, folosindu-le mai apoi ca instrumente directe de cercetare a anumitor segmente de piaţă sau de întărire a propriei imagini. Aceste strategii sunt folosite chiar şi de companii care sunt deja branduri de succes. Un exemplu în acest sens este firma Audi care şi-a făcut simţită prezenţa pe Facebook unde a deschis grupuri de discuţii şi sondaje de opinie.

  • origami-dress-element-elena-salmistraro
  • Elena Salmistraro este o tânără foarte promițătoare atunci când este vorba despre...
  • Cate+overskirt+stole
  • Deşi anul 2010 se va sfîrşi în curînd, colecţia “White” a creatoarei...
  • timthumb
  • Rochiile de mireasă Elena Della Rocca poartă amprenta unui concept ce reuşeşte...
  • accesorii-manual
  • hermes_final_photo1_1_300dp
  • Am vorbit mereu despre importanţa personalizării accesoriilor folosite în cadrul unei nunţi...
  • SetHeightBig-4._Magical
  • Numele Caroline Castigliano a devenit sinonim cu “chic” şi lux, multe din...
  • tumblr_kujp8s0v8R1qze7zro1_
  • Şi pe timpul lui Ceaşcă oamenii se uitau în ceaşcă, dar din...
  • restaurant
  • Astăzi, unele dintre cele mai scumpe magazine sunt cele care au ca...

Comments are closed.

Next post Laptele şi arta din cafea
Previous post Festivalul plînsului pentru copii

Blog si director de evenimente. Articole pentru inspiratia ta in tot ceea ce iti trebuie in organizarea unei nunti, a unui party, a unei lansari de firma.


SUBSCRIBE TO OUR NEWSLETTER. NO SPAM!